… DRUGA CZĘŚĆ PODSUMOWANIA NIE OZNACZA KOŃCA PROJEKTU! :)

W poniedziałek rozstaliśmy się w Caracas, w którym już siedzieliśmy w samolocie na Kubę. Dłużej już nie przeciągamy, wsiadajcie z nami i zobaczcie, jak to było u Fidela, w Meksyku i Stanach! 😉 KUBA (Havana, Cienfuegos, Rancho Luna, Trinidad) Nasz wpis o Kubie, jak może pamiętacie, był dość obszerny, tutaj postaramy się już ograniczyć do […]

Czytaj dalej "… DRUGA CZĘŚĆ PODSUMOWANIA NIE OZNACZA KOŃCA PROJEKTU! :)"

…MAMY DLA WAS PIERWSZĄ CZĘŚĆ PODSUMOWANIA NASZEJ WYPRAWY!

Uff, już ponad tydzień minął od naszego powrotu do Polski! We wpisie dotyczącym Filadelfii i Waszyngtonu obiecaliśmy Wam, że popełnimy jeszcze jedną notkę, podsumowującą cały wyjazd. Oto przed Wami jej pierwsza część CHILE (Santiago de Chile, Valparaiso, Puerto Montt, Castro, Puerto Natales) Naszą podróz po kontynencie południowoamerykańskim zaczęliśmy w Chile. To może niezbyt popularny kierunek […]

Czytaj dalej "…MAMY DLA WAS PIERWSZĄ CZĘŚĆ PODSUMOWANIA NASZEJ WYPRAWY!"

… PRZENIESIENIE STOLICY Z FILADELFII DO WASZYNGTONU BYŁO ŚWIETNYM POMYSŁEM!

Ciężko w to uwierzyć, ale to już ostatnie dni naszej podróży. Tego posta piszemy w Miami, a już za trzy dni wsiadamy do samolotu powrotnego do Polski! Zanim jednak podsumujemy ostatnie pół roku naszej podróży, to jeszcze kilka akapitów o wydarzeniach ostatniego półtorej tygodnia. Po opuszczeniu Nowego Jorku udaliśmy się do Filadelfii. W sumie sami […]

Czytaj dalej "… PRZENIESIENIE STOLICY Z FILADELFII DO WASZYNGTONU BYŁO ŚWIETNYM POMYSŁEM!"

… ZACHODNIE WYBRZEŻE STANÓW TO MAGICZNE MIEJSCE!

Cześć! Od prawie dwóch tygodni jesteśmy już w Stanach, konkretniej na zachodnim wybrzeżu. Naprawdę sporo się dzieje, więc ciężko znaleźć nam było czas na blogowanie po każdym z odwiedzonych miast. W końcu jednak przysiedliśmy, by stworzyć post z prawdziwego zdarzenia!  Już na wstępie musimy powiedzieć, że widać ogromną różnicę między Stanami, a resztą świata 😉 […]

Czytaj dalej "… ZACHODNIE WYBRZEŻE STANÓW TO MAGICZNE MIEJSCE!"

… PODBÓJ AMERYKI PÓŁNOCEJ ROZPOCZĘTY!

Cześć! Dawno się nie słyszęliśmy, ale musicie uwierzyć, że odkąd wjechaliśmy do Meksyku, sporo się dzieje 😉 Przez ostatnie półtorej tygodnia poznaliśmy niesamowitych ludzi i odwiedziliśmy miejsca, które szybko uświadomiły nam, jak różnorodnym krajem jest Meksyk. Ale po kolei… Nasza meksykańska przygoda zaczęła się w zeszłą niedzielę, w Meridzie, na półwyspie Jukatan. To właśnie tam […]

Czytaj dalej "… PODBÓJ AMERYKI PÓŁNOCEJ ROZPOCZĘTY!"

… SPECJALNIE DLA WAS POWSTAŁY KUBAŃSKIE „PAMIĘTNIKI Z WAKACJI”!

Cześć! To będzie niezwykły wpis. Na pewno jest już lipiec, a my jesteśmy w Meksyku, ale słowa, które czytacie, systematycznie spisywaliśmy będąc na Kubie. Trochę chcieliśmy pobawić się formą tego bloga, a trochę baliśmy się, że nie udźwigniemy podsumowania tak intensywnie spędzonego czasu. Zapraszamy więc do lektury naszych „Pamiętników z wakacji”! Przed Wami zapis 14 […]

Czytaj dalej "… SPECJALNIE DLA WAS POWSTAŁY KUBAŃSKIE „PAMIĘTNIKI Z WAKACJI”!"

W zeszły piątek, po krótkim pobycie w Bogocie, dotarliśmy do Medellin i oto znowu tu jesteśmy. Sprawy potoczyły się nieco inaczej, niż pierwotnie zakładaliśmy, ale może po kolei. Medellin znajdowało się na naszej liście od samego początku. To miasto było uznawane niegdyś za najbardziej niebezpieczne na świecie. Na jego ulicach dochodzi wciąż do około 700 […]

Czytaj dalej "… NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY, JAK GO MALUJĄ! OPOWIEŚĆ O TYM, JAK POKOCHALIŚMY KOLUMBIĘ! :)"

… RIKI TIKI NARKOTYKI, CZYLI CZĘŚĆ PIERWSZA RELACJI Z KOLUMBII!

Statystyki na blogu nam spadły, więc do tytułu podeszliśmy marketingowo. Narkotyki na pewno Was przyciągnęły – dzięki, że wpadliście! 😉 Wytrwajcie do końca – na pewno nie pożałujecie! W zeszłą sobotę, wczesnym rankiem, wsiedliśmy do autobusu ze stolicy Ekwadoru, Quito, do granicy z Kolumbią, mając w zamyśle przekroczenie tejże granicy pieszo i złapanie busa do […]

Czytaj dalej "… RIKI TIKI NARKOTYKI, CZYLI CZĘŚĆ PIERWSZA RELACJI Z KOLUMBII!"